fredag 28 maj 2010

Allt efter som

man gör saker så lär man av sina misstag. Det här med garn och garnkvaliteer var ju en sak som jag inte riktigt hajade med en gång. Det har blivit många turer till garnaffärerna och jag har två favoriter där jag bor. Den ena är Zick Zack, Maria och Jessica är underbara och de har helt underbara nyanser på sina fina ullgarner. Den andra är Stick och Sy, Ann och Lena är lika underbara och har ett otroligt rikt utbud på acrylgarner som jag mest virkar i.

Projekt nummer tre blev återigen ett mönster från Delicious Crochet, Annie & Bianca.

3 kommentarer:

Kristina sa...

Grattis till din nya blogg! Jag tycker att det är roligt att världen äntligen får se hur kreativ och otroligt duktig du är. Kramiz Kristina

Millan sa...

Ganska lik Ulrika och Evita som jag känner! Kram Milena

Amigurumiwoman sa...

Kram på er tjejer!