tisdag 17 augusti 2010

Nu är jag tillbaka!

Har ni saknat mig? Jag har haft en datorlös semester och det var väl inte det sämsta men inte kul heller. Virklös har jag dock inte varit så jag har fyllt på med lite nya bilder.

Barbapappa efter Fjuktens mönster som jag tror har öppnat sin Etsyshop igen. Det får väl bli hela familjen snart men först måste jag göra klart min beställning.

Jag har haft en rosa period och denna lilla goding är ett mönster från Paola på Deliciouscrochet. Den blev inte lika söt som originalet men man kan ju inte lyckas alla gånger.

Mamma gris och lillgrisen har jag också fått klart efter mönster som Ida Evertson gjort och man kan köpa via svarta fårets återförsäljare.

Skönt att vara tillbaka, i morgon återkommer jag med mera nya godingar.

4 kommentarer:

ellenkantarellen sa...

Vad kul att kunna lägga in en hel hög med godingar på en gång! Vilket härligt gäng!

Sara sa...

Gillar alla skarpt, särskilt grisarna och barbapappa! Har just virkat en apa efter Idas mönster, hon har så härliga figurer!

SUADDA sa...

Låter skönt med en datorfri semester...och kul att du är tillbaka!
Jättefina sötisar du har gjort! Alla är så fina, men min klara favorit är nog grisen på bilden i mitten!

Kristina sa...

Äntligen... det har varit lite tomt i cyberrymden utan dig ;)