onsdag 4 maj 2011

Har ett litet bloggproblem

När jag försöker att lägga in bilder på min blogg på min lilla (extremt lilla) dator hemma så går det inte!! Har någon av er flitiga bloggare haft det problemet? Hur kan jag avhjälpa det?
Det fungerar däremot på min stora dator på jobbet men det är ju inte så lämpligt att sitta och blogga på arbetstid eller hur?
Inspirerad av alla hjärtekatter så hittade jag de här gamla bilderna på en annan katt som min kusin fick i födelsedagspresent för ett bra tag sen.


Mönstret är som vanligt från Delicious Crochet! Mjau på er alla kattvirkare och andra.

1 kommentar:

SUADDA sa...

Hej kära du!
jag önskar jag kunde hjälpa dig, men verkar svårt =(

Jag brukar kolla här: http://knownissues.blogspot.com/
när jag är inloggad på bloggen och har problem med något. För om det är något allmänt problem som många stött på brukar det nämnas där. Brukar också stå om blogger håller på och undersöka det samt meddelande när man åtgärdat problemet.
Jag har nyss varit in och kollat om det står något om strul med uppladdning av foton. Verkar som det problemet har funnits, men det var för rätt länge sedan och dessutom verkar det vara åtgärdat.

Får hoppas det bara är ngt kortvarigt....eller du kanske ska skriva och påtala det?

Kram!

PS. Så söt katt! Kul modell! Har upptäckt att bloggvärlden verkar för övrigt ha invarderats av "hjärtekatter" =)
Hm...jag lär nog trillar dit också! =D
Kram!