onsdag 14 juli 2010

Inte för att jag vill kalla mig virkterrorist

men jag har en tendens att pracka på människor i min omgivning mina alster. Min chef har en ny iPhone och har lyckats hitta en kvackande and som läte på den. Eftersom vi tillfälligtvis satt i kontorslandskap ungefär 2 meter från varandra var det svårt att undvika att hör den och en idé föddes såklart.

När renoveringen var klar och vi fick flytta tillbaka till våra egna rum så hade jag denna lilla goding klar:


Jag kidnappade hans telefon, satte den i ankan, gömde det på hans rum och ringde upp på mobilen. Delvis succé, han hade ju telefonen på ljudlös så det blev inte lika roligt som om den hade kvackat men men, kul var det i alla fall.

1 kommentar:

SUADDA sa...

Hi hi! Roligt spratt! Kul att din chef tål skoj! =) ....Men det måste han ju bara göra om han har en "kvackande" mobil =D